Als eCommerce ondernemer hoef je geen verstand te hebben van IT, omdat je kunt vertrouwen op de Beheer-professionals. Het beheer strekt zich uit tot in de winkel. Technisch beheer voor de systemen, Functioneel beheer voor de software en Webshopmanagement ondersteunt de webwinkel.
Uw webwinkel en site worden eigenlijk voortdurend 'geplaagd' door nieuwere versies van de software en door zogenaamde updates. Steeds weer hoor je over sites die gehacked worden, omdat de software niet was voorzien van die laatste updates. Als ondernemer bent u ook verantwoordelijk voor de veiligheid van de gegevens van uw klanten. Dit alles op orde houden, doen onze applicatiebeheerders graag voor u. Of het nou Magento, WooCommerce, Shopify of welk andere pakket betreft, we staan voor u klaar.
Naast die 'technische' issues heeft een webwinkel allerlei functionaliteiten die ingesteld moeten worden. Bijvoorbeeld productgroepen maken, of accounts wijzigen, extracten aanleveren en toezien op juiste werking van bijvoorbeeld het laden van assortimenten. Allemaal zaken waar uw eigen WebShopAssistentie 'functioneel beheerder' verstand van heeft.
Performance, ofwel de snelheid van uw site en winkel is het derde gebied waar WebShopAssistentie beheer u bij ondersteunt. We hebben die kennis van databases, van Linux server inrichting en alle web technologieën, zodat we uw webwinkel en websites altijd perfect op orde kunnen houden.
Functionele beheerders van WebShopAssistentie zijn er voor u, om:
Er zijn goede redenenen voor:
De Technisch Beheer afdeling van WebShopAssistentie verzorgt het technisch onderhoud aan de systemen.
Door deze activiteit heeft u als klant, geen technische kennis nodig om de vaste winkel en webwinkel te voeren:
Service level agreements
TEchnisch beheer
Alle afspraken omtrent het gestelde service niveau worden vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA).
SLA 8x5
|
SLA 23X7
Maatwerk SLA's Datacenter SLA's OVH.COM
De servers (colocatie) en leased servers van kwaliteitsleveranciers staan op A-lokaties. De laatste jaren voornamelijk van OVH.Com. De hosting SLA's zijn afgeleid van deze Datacenter SLA's. Lees hier over de server/netwerk verplichtingen en rechten aangegaan ten behoeve van uw servers. (ovh-sla's)
|
In de online wereld zijn de ecommerce systemen doorlopend in beweging. Assortimenten worden geladen, orders en facturen worden gecreëerd en de databases ontvangen en verwerken duizenden transacties per dag.
Daarbovenop is er een constante druk en dreiging van de kwaadwilligen die proberen in te breken in de webwinkels. WebShopAssistentie monitort de systemen om zodoende problemen voor te zijn en direct in te grijpen bij problemen.
En met succes: in de afgelopen jaren hebben zich geen majeure incidenten voorgedaan en zijn er vele duizenden incidenten opgespoord en aangepakt.
Zo zijn er een paar dingen standaard bij WebShopAssistentie: De productiesystemen (de servers waar de webwinkels op draaien) zijn afgesloten. Zo garanderen we dat elke dag duizenden consumenten in de winkels kunnen bestellen.
We hebben er niets aan flexibiliteit ervoor ingeleverd. Grotere winkelbedrijven hebben een eigen 'stage' server. Daar kan de nieuwe collectie worden voorbereid en 'automatisch' in productie worden genomen. (OTAP).
Wij adviseren u graag over optimale zekerheid en beveiliging van uw webwinkel.
De database specialisten werken nauw samen met de server administrators om de systemen maximaal te laten presteren. Doorlopend worden de ecommerce systemen geoptimaliseerd om de maximale prestaties te leveren. Met name de tuning van de Drupal, Magento, MySQL, Varnish, Apache keten zijn nodig om webwinkels de 'onder de 2 seconden' prestaties te laten leveren.
Meer weten? Neem even contact met ons op.