FAQ Bestellen, verlengen en beëindigen

 Bestellen, Verlengen, Beëindigen

Bestelling

  • Zodra de betaling ontvangen is, wordt WebShopAssistentie voor u beschikbaar gemaakt.
  • Uw contractduur start vanaf het 1e moment dat de afspraken in werking zijn getreden.

Annuleren

  • U kunt een bestelling binnen 14 dagen na verrichten van de betaling annuleren. Het betaalde bedrag wordt dan aan u teruggeboekt.

Verlengen

  • De contractduur is afhankelijk van de gekozen betalingsperiode 1, 3, 6 of 12 maanden. 
  • Bij aflopen van de contractduur kunt u gemakkelijk verlengen door de volgende termijn te betalen op WebShopAssistentie.
  • De betaling dient 3 dagen voor het aflopen van de laatste maand van de betalingsperiode binnen te zijn.
  • Wilt u niet verlengen, dan wordt aan het einde van de betaalde periode de WebShopAssistentie automatisch op non-actief gezet.

Beëindigen

  • Indien u een contractduur van 1, 3, 6 of 12 maanden heeft betaalt, dan wordt automatisch aan einde van de betaalde periode de WebShopAssistentie stopgezet. 
  • Wilt u tussentijds aanpassingen, neem dan contact met ons op.
  • Indien wij content (teksten, foto's, afbeeldingen) van u hebben en u wilt deze ontvangen, dient u even per mail aan support een verzoek te sturen.

 

 OPERATIONELE VRAGEN

HELPDESK

  • De helpdesk is bereikbaar van 09:00 tot 17:00 op werkdagen (tenzij anders afgesproken)

BACKUPS (indien agesproken)

  • Dagelijks om 3:00 wordt de database geback'd up. Zondag om 3:00 worden de afbeeldingen geback'd up.
  • De backup duurt maximaal 1 uur.
  • Tijdens de backup is de site niet bereikbaar.
  • U ontvangt een eigen inlog op de backup mailserver waar tot 15GB aan backups (enkele maanden) bewaard kunnen worden.