Technisch beheer

afbeelding van Assistentie
Technisch beheer

Service level agreements

TEchnisch beheer

Alle afspraken omtrent het gestelde service niveau worden vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA).

SLA 8x5
Deze 8x5 SLA verzorgt uw server op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.
Standaard worden de diensten op de servers bewaakt. Actief ingrijpen (interventie) bij eventuele incidenten vindt normaliter alleen in kantooruren plaats.
We kunnen op verzoek ook buiten de kantooruren ingrijpen. Dat wordt bij deze SLA dan apart in rekening gebracht.

  • Binnen kantooruren:
    • Service Venster binnen kantooruren
    • Service nummer binnen kantooruren
    • Actief ingrijpen binnen kantooruren
    • Inregelen & controle backups binnen kantooruren
    • Tijdbesteding 60 minuten per maand
  • Monitoring en SMS notificatie
  • Backups en opslag:
    • Opslag 15 GB
    • Dagelijks backup database 23:00
    • Wekelijks backup foto's Zondag 23:00
  • Server Security updates:
    • Maandelijks
    • €65,00 per uur
  • Alles kan in overleg worden aangepast

SLA 23X7
Bij de 23x7 SLA verzorgt uw server ook buiten kantooruren en in het weekend. Praktisch gesproken grijpen we ook in op uw servers bij eventuele incidenten buiten kantoortijden. Buiten kantoortijden en in weekend worden in principe alleen hoge prioriteit incidenten verwerkt. Lagere prioriteit incidenten worden dan gedurende kantoortijden opgepakt.

  • Binnen/buitenkantooruren:
    • Service Venster 23 uur per dag
    • Service nummer 24x7
    • Actief ingrijpen binnen én buiten kantooruren
    • Inregelen & controle backups binnen én buiten kantooruren
    • Tijdbesteding 90 minuten per maand
  • Monitoring en SMS notificatie
  • Backups en opslag:
    • Opslag 15 GB
    • Dagelijks backup database 23:00
    • Wekelijks backup foto's Zondag 23:00
  • Server Security updates:
    • Maandelijks
    • €85,00 per uur
  • Alles kan in overleg worden aangepast

Maatwerk SLA's
Voor de op maat gemaakte platformen en interfaces of als u speciale wensen heeft, kunnen ook aangepaste SLA's afgesproken worden.

Datacenter SLA's OVH.COM
De servers (colocatie) en leased servers van kwaliteitsleveranciers staan op A-lokaties.
De laatste jaren voornamelijk van OVH.Com. De hosting SLA's zijn afgeleid van deze Datacenter SLA's.

Lees hier over de server/netwerk verplichtingen en rechten aangegaan ten behoeve van uw servers.  (ovh-sla's)

 

shadow