Algemene en specifieke voorwaarden

afbeelding van Assistentie

Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de ICT~Office Voorwaarden van toepassing.

Lees ook de 'Veel Voorkomende Vragen'

Eigenschappen van 'prestatiehosting'

Uitgangspunt is de 'laadtijd' van de winkel pagina's onder de 2 seconden te houden.

Laadtijd is afhankelijk van ondermeer 'gewicht van pagina's', 'snelheid van de hosting', 'aantal bezoekers' en de 'gebruikte laptop of pc'. Bij prestatie hosting, meet WebShopAssistentie deze laadtijden. Als de gemiddelde laadtijd groter dan 3 seconden wordt, dan wordt de webwinkel naar een snellere (duurdere) server verplaatst (eens per drie maanden) zodat de laadtijd weer minder dan 3 seconden wordt. Andersom, blijkt er minder bezoek dan wordt de webwinkel op een goedkopere server geplaatst.

Op deze wijze maakt WebShopAssistentie altijd een optimale afstemming tussen snelheid en lage kosten.

(ref.node 244)

ALGEMENE EN SPECIFIEKE VOORWAARDEN

Van toepassing op CommerceXL webwinkel huur

Van toepassing op CommerceXL Module ontwikkeling

Van toepassing op CommerceXL webshop opleidingen

Van toepassing op projecten aansluiting backoffice, migratie, conversie 

VAN TOEPASSING OP WEBSHOPASSISTENTIE

Agreements en statement

  • Privacybeleid webshopassistentie.nl
    Versie 0.1
    Deze pagina is voor het laatst aangepast op 3-8-2015

    Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen in ons stelt. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

    Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van webshopassistentie.nl. U dient zich ervan bewust te zijn dat webshopassistentie.nl niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

    webshopassistentie.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie, die u ons verschaft, vertrouwelijk wordt behandeld.

    Ons gebruik van verzamelde gegevens

    Gebruik van onze diensten
    Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten, vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van webshopassistentie.nl of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

    Communicatie
    Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van webshopassistentie.nl of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

    Cookies
    Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.

    Deze website maakt gebruik van "cookies" (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door de cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website, kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van webshopassistentie.nl of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

    Doeleinden
    We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid, tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

    Derden
    De informatie wordt niet met derden gedeeld. 

    Veranderingen
    Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

    Keuzes voor persoonsgegevens
    Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.

    Uitschrijven van nieuwsbrief
    Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om u af te melden.

    Aanpassen/uitschrijven communicatie
    Als u uw gegevens aan wilt passen of u uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.

    Cookies uitzetten
    De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services (op onze en andere websites) niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.

    Vragen en feedback
    We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:

    webshopassistentie.nl
    Groningen
    +31 50 720 0101
    [email protected]

    Privacy statement
  • Managed Hosting

    & software as service

    Met de hosting en beheer door WebShopAssistentie draait uw winkel in de optimale omstandigheden. Onze experts kennen de CommerceXL en de servers door en door en tunen de hosting en servers voor optimale prestaties. Met managed hosting heeft u de  minste zorgen rond de technische kant van de online winkel. 

    Voor de professionele winkels zie voor hosting voorwaarden:

    U kunt de voorwaarden voor OVH.nl hier downloaden:

     

    Managed Hosting
  • Service level agreements

    TEchnisch beheer

    Alle afspraken omtrent het gestelde service niveau worden vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA).

    SLA 8x5
    Deze 8x5 SLA verzorgt uw server op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.
    Standaard worden de diensten op de servers bewaakt. Actief ingrijpen (interventie) bij eventuele incidenten vindt normaliter alleen in kantooruren plaats.
    We kunnen op verzoek ook buiten de kantooruren ingrijpen. Dat wordt bij deze SLA dan apart in rekening gebracht.

    • Binnen kantooruren:
      • Service Venster binnen kantooruren
      • Service nummer binnen kantooruren
      • Actief ingrijpen binnen kantooruren
      • Inregelen & controle backups binnen kantooruren
      • Tijdbesteding 60 minuten per maand
    • Monitoring en SMS notificatie
    • Backups en opslag:
      • Opslag 15 GB
      • Dagelijks backup database 23:00
      • Wekelijks backup foto's Zondag 23:00
    • Server Security updates:
      • Maandelijks
      • €65,00 per uur
    • Alles kan in overleg worden aangepast

    SLA 23X7
    Bij de 23x7 SLA verzorgt uw server ook buiten kantooruren en in het weekend. Praktisch gesproken grijpen we ook in op uw servers bij eventuele incidenten buiten kantoortijden. Buiten kantoortijden en in weekend worden in principe alleen hoge prioriteit incidenten verwerkt. Lagere prioriteit incidenten worden dan gedurende kantoortijden opgepakt.

    • Binnen/buitenkantooruren:
      • Service Venster 23 uur per dag
      • Service nummer 24x7
      • Actief ingrijpen binnen én buiten kantooruren
      • Inregelen & controle backups binnen én buiten kantooruren
      • Tijdbesteding 90 minuten per maand
    • Monitoring en SMS notificatie
    • Backups en opslag:
      • Opslag 15 GB
      • Dagelijks backup database 23:00
      • Wekelijks backup foto's Zondag 23:00
    • Server Security updates:
      • Maandelijks
      • €85,00 per uur
    • Alles kan in overleg worden aangepast

    Maatwerk SLA's
    Voor de op maat gemaakte platformen en interfaces of als u speciale wensen heeft, kunnen ook aangepaste SLA's afgesproken worden.

    Datacenter SLA's OVH.COM
    De servers (colocatie) en leased servers van kwaliteitsleveranciers staan op A-lokaties.
    De laatste jaren voornamelijk van OVH.Com. De hosting SLA's zijn afgeleid van deze Datacenter SLA's.

    Lees hier over de server/netwerk verplichtingen en rechten aangegaan ten behoeve van uw servers.  (ovh-sla's)

     

    Technisch Beheer

     

    EENMALIGE AANSCHAF SOFTWARE

    • End User License Agreement


      This is an End User License Agreement (Agreement) between CommerceXL.nl (CommerceXL.nl) and you (Licensee). When referring to both CommerceXL.nl and Licensee as a collective, the term, “The Parties”, may be used.

      DEFINITIONS
      For the purposes of this Agreement, the Parties agree that the following terms have these meanings:

      "Open Source Software" means any software program, whose source code is made available for use and modification as users or other developers see fit, and which may resultantly be the collaborative work of many different developers.


      “GPL” means General Public License, Version 2, as stated in the software license as drafted by Richard Stallman and as accepted within the Open Source Software community as the controlling software license for Open Source Software (http://www.opensource.org/licenses/).


      "Drupal" means the Open Source Software web content management platform, as written in the PHP programming language, and as referred to in the software development industry as Drupal (www.drupal.org), and as covered by the GPL.


      "Theme" means a website template as developed using Drupal as well as parts designed outside of Drupal, including, but not limited to graphics, stylesheets (CSSfiles), and Javascript coding, which is purchased or otherwise used by Licensee.


      "Webshop" means a configured Drupal package as developed using Drupal as well as parts designed outside of Drupal, including, but not limited to graphics, stylesheets (CSSfiles), PhP and Javascript coding, which is purchased or otherwise used by Licensee.


      "Derivative Works" means any work on the Webshop or Theme that was developed using Drupal constructs, typically considered the PHP template files, and which are subject to the GPL as a result.


      "Licensed Works" means any work on the Webshop or Theme that was developed outside of Drupal, created and owned by TotalOnline or other parties, that fall outside the GPL, and are considered licensed to Licensee through this Agreement, including, but not limited to graphics, stylesheets (CSS files), PhP and Javascript coding.


      "Licensed Data" means any data on the Webshop or Theme that is owned by third parties, that fall outside the GPL, and are considered licensed to Licensee through a specific Agreement with data owner.


       “Production Installed System” means a system on which Licensee installs or executes all or a portion of a Webshop or Theme, including, but not limited to a server, workstation, virtual machine, blade, node, or partition, that is used by within Licensee for dissemination of information or used to provide business functionality to anyone within the general public or within Licensee’s enterprise or for anyone associated in any way with Licensee.


      “Test Installed System” means a system on which Licensee installs or executes all or a portion of a Theme, including, but not limited to a server, workstation, virtual machine, blade, node, or partition, that is used solely for Licensee’s development and/or demonstration purposes, but not as a Production Installed System. In a Test Installed system no commercial transactions take place between Licensee and Consumers.

       
       
      The Parties agree as follows: 
      LICENSE GRANTED CommerceXL.nl grants Licensee a non-exclusive, non-transferable, fully revocable license in each Webshop and Theme as purchased by Licensee, as follows:
      A. Licensee understands and agrees that the License granted under this Agreement applies only to Licensed Works and that Derivative Works, whether created by WebShopAssistentie or Licensee or any other party, are subject to the GPL.
      B. Licensee may use and or modify the Webshop and Theme as consistent with the scope of this Agreement.
      C. Licensee may have unlimited Test Installed Systems.
      DUTIES OF LICENSEE Licensee understands and agrees to the following duties with regard to the license of the Webshop and Theme:
      A. Licensee shall follow the GPL with regard to all Derivative Works related to the Webshop and Theme.
      B. Licensee shall not have more than one (1) Production Installed System for the Webshop and Theme.
      C. Licensee shall not violate any copyrights, trademarks, and patents as held by WebShopAssistentie or other parties with regard to Licensed Works included with the Webshop and Theme.
      D. Licensee shall not make any claim of ownership or authorship with regard to any portion of the Webshop and Theme.
      E. Licensee shall not copy or otherwise redistribute the Licensed Works included with Webshop and Theme in any fashion except as is necessary for Licensee to implement the Webshop and Theme.
      F. Licensee shall not attempt to sell or otherwise transfer the Theme to another party, in part or in total.
      NO WARRANTY OR GUARANTEE Given the nature of Open Source Software, Licensee understands and agrees that TotalOnline makes no warranty or guarantee of any kind regarding any Webshop and Theme. This includes, but is not limited to, functionality and operability of any modules; functionality and operability of any changes by WebShopAssistentie to any Webshop and Themes for corrections or as requested by Licensee and content and data; or accuracy and usability of support advice provided to Licensee.


      OPEN SOURCE CODE DISCLAIMER Given the nature of Open Source Software, Licensee understands and agrees that if any portion of a Webshop and Theme is found to infringe any 3rd party intellectual property rights, WebShopAssistentie, at its discretion, may choose to do one of the following:
      A. Obtain the rights necessary for Licensee to continue to use the Theme consistent with this Agreement; or
      B. Disable or remove the functionality that is infringing.
      Licensed Data. The  Webshop and Theme are delivered in an empty state being the software without data (productinformation, products and content).Licensee has the right and ability to add content in the form of node texts and product information. The content of the Webshop and product information, commercial terms  is the full responsibility of Licensee and applicable third party vendors and not governed by this agreement. Licensee understands and agrees that WebShopAssistentie makes no warranty or guarantee on correctness, fit for use or accuracy and usability of this data.

      Eindgebruiker overeenkomst
    • [mit:readmore_btn:117] Onderhouds overeenkomst

     

shadow